חווית לקוח כערך מרכזי

נובמבר 16, 2022

פוסט חמישי ואחרון בסדרה 'בנייה ושיפוץ – מה שחשוב באמת'.
אם אפשר להנות אז למה לסבול? תובנה כל כך פשוטה ובסיסית וממש בלתי מובנת מאליה במרבית תהליכי השיפוץ והבנייה, כאילו זאת  גזירת גורל לקבל במתנה שערות שיבה לכבוד הדירה החדשה. 

גם אצלנו ב renovate לא תמיד הדברים מתקדמים חלק ולפי התוכנית אך בהבדל מאחרים "אנחנו על זה" כל הזמן, משקפים לכם את התמונה בכנות ובפירוט ומחזירים את הדברים במהירות למסלול כדי שאתם תוכלו להמשיך בשגרת היום שלכם. 

חווית הלקוח שלכם וההנאה מהתהליך היא מבחינתנו הרבה יותר מהצורך לעשות לכם נעים בגב, זהו עוגן מרכזי ביכולת שלנו להגיע יחד אתכם לסיום מוצלח של הפרויקט בתקציב, בזמן ובדיוק כמו שחלמתם.

דילוג לתוכן